Top Ad unit 728 × 90

Açık Lise Yeni Kayıt Tarihleri, 2016-2017 AÖL Kayıt Tarihleri

2016-2017 AÇIK ÖĞRETİM LİSESİ KAYIT TARİHLERİ

Liseye yerleşemeyen bir çok öğrenci ve daha önce okuma şansı bulamayan bir çok öğrenci adayı liseyi dışarıdan bitirmek istiyor. Açık Lise yani Açık Öğretim Lisesi liseye gidemeyen ve liseye yerleşemeyen bir çok öğrenci için çok uygun. Peki Açık Liseye nasıl kayıt olacağız, açık lise kayıtları ne zaman başlıyor? İşte sizin için 2016-2017 eğitim öğretim yılı açık lise kayıt tarihleri ve kayıt işlemleri ile ilgili bilgiler...

Açık Öğretim Lisesi kayıt tarihlerini ve kayıt olmak için gerekli bilgileri, açık lise sınavlarını sizler için bu sayfada bir araya getirdik.

Bu sene açık lise yeni kayıtları ve halen açık liseye devam eden öğrenciler için açık lsie kayıt yenileme tarihleri henüz netleşmese de Eylül ayında başlayacak...

TEOG'da yerleşemeyen binlerce öğrenci Açık Öğretim Lisesinde öğrenimine devam edecek...

1.DÖNEM YENİ KAYIT TARİHLERİ:
Henüz netleşmedi. Eylül ayında başlayacak

1.DÖNEM KAYIT YENİLEME TARİHLERİ:
Henüz netleşmedi. Eylül ayında başlayacak

Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt yaptıracak adaylar daha sonra her dönem için kayıt yenile işlemlerini yaptırmak zorundalar. Kayıt Yenileme yaptırmayan öğrenciler sınavlara giremez...
AÖL 2016-2017 Yeni Kayıt Tarihleri:
2016-2017 Eğitim-Öğretim yılı I. dönem yeni kayıt ve kayıt yenileme işlemleri:
Yeni kayıt işlemleri Eylül ayında başlayacaktır. Kayıt tarihlerinin kesin tarihleri henüz açıklanmadı.

AÖL resmi internet sitesi www.aol.meb.gov.tr adresinden 2016-2017 iş takvimi henüz yayınlanmadı. Geçtiğimiz yıl ki takvime bakarak eylül ayının ilk haftası başlayacağını söyleyebiliriz...

AÖL(Açık Öğretim Lisesi) YENİ KAYIT İŞLEMLERİ
2016 Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt Nasıl Yapılır, Neler Gereklidir? Kayıt Ücreti Ne Kadar? Kaç Kez Sınav Oluyor? Sınavlar Ne Zaman?

Yeni Kayıt tarihleri, Açık Öğretim Lisesi resmi web sitesinde yayınlanan iş takviminde belirtilen tarihler arasında başvuru şartlarını taşıyan vatandaşlarımız, Açık Öğretim Lisesine Yeni Kayıt yaptırabilirler. Açık Öğretim Lisesi Yeni Kayıt işlemleri tüm Halk Eğitimi ve Mesleki Eğitim Merkezlerince yapılmaktadır. 

1. BANKAYA KAYIT ÜCRETİNİ YATIRMALISINIZ...
AÖL yeni kayıt için ilk olarak  Ziraat Bankası, Vakıflar Bankası veya Halk Bankası(Halk Bankası İşlem Ücreti Alıyor) Bu 3 bankadan birisine T.C. Kimlik numaranızı beyan ederek kayıt ücretini yatırmanız gerekiyor.
Peki kayıt ücreti ne kadar?
AÖL(Açık Öğretim Lisesi) yeni kayıt ücreti 20 TL dir. Bunun dışında  Halk Eğitim Merkezlerinin hesabına yada elden olacak şekilde da 5 TL ödemeniz gerekiyor. Yani kayıt ücreti 25 TL...

2. YENİ KAYIT İÇİN HALK EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNE GİDİN:
Kayıt Ücreti olan 20 TL yatırdıktan sonra (5 TL de Halk Eğitim hesabına) sonra makbuzlarınızla birlikte Halk Eğitim Müdürlüğüne giderek kayıt işlemlerini tamamlayarak şifrenizi alın.
Kayıt olduğunuz zaman size şifre verilecek. Bu şifre ile ders seçimi ve sınav giriş belgesi ile sınavı sonuçlarını görebileceksiniz. Verilen şifre ile www.aol.meb.gov.tr sitesinden öğrenci girişi yapacaksınız...
Kayıt Esnasında İstenen Belgeler...
Bu aşamada nüfus kayıt bilgileriniz, adresiniz, resminiz, getirdiğiniz belgelere(tasdikname, diploma, denklik belgesi vb.) ait bilgiler Açık Öğretim Lisesi Bilgi sistemine kaydedilir, öğrenci numaranız ve geçici şifreniz oluşturulur. İrtibat Bürosu, sisteme kaydedilen bilgilerin bir nüshasını da tarafınıza verir.

3. DERS SEÇİMİ YAPIN:
Size verilen şifre izle http://aolweb.aol.meb.gov.tr/ogrenci_giris.aspx adresine giriş yaparak ders seçimi yapacaksınız. Bazı durumlarda giriş yaptığınızda ekranda  "Ön Kayıt" durumunda görünebilirsiniz. Ders seçebilmeniz için  durumunuz "Aktif" olması gerekiyor. g

Açık Öğretim Lisesine kayıt olmak isteyenlerin tamamlaması gereken evraklar aşağıdaki gibidir.

1) İlköğretim Okulu veya Ortaokul Mezunu Öğrenciler;
T.C. Kimlik No Beyanı,
Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5x6 cm. ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
İlköğretim okulu veya ortaokul diplomasının aslı (diploması kayıp olanlar Diploma Kayıp Örneğinin aslı ile) ya da denklik belgesinin aslı,
Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunun aslı,
Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).

2) Orta Öğretim Ara Sınıflarından Ayrılanlar;
T.C. Kimlik No Beyanı,
Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5x6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf
Alan seçmeli sınıf sistemi, sınıf sistemi ve kredili sistemden ayrılan öğrenciler, tasdikname ve Başarı Durum Belgesinin aslı, (Ek 2 belgesi)
Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunun aslı,
Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).

3) Yurt Dışında Öğrenim Görmüş Olanlar;
T.C. Kimlik No Beyanı,
Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5x6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
Eğitim Ataşeliklerinden veya İl Milli Eğitim Müdürlüklerinden alınan kredisi ve toplam dönemi yazılı denklik belgesinin aslı,
Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunun aslı
Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).

4) Açık Öğretim Lisesinde Kayıtlı Ancak; Öğrencilik durumu "Silik" Olanların Başvuruları:
Silik Kaydı yaptıracak öğrenciler; (Açık Öğretim Lisesine kayıt yaptırdıktan sonra en az 2 dönem üst üste kayıt yenilemeyen öğrenciler);
Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren belgenin aslı.

5) Açık Öğretim Lisesinden Tasdikname Alarak Ayrılanlar (Belgeli form c işlemi);
T.C. Kimlik No Beyanı,
Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5x6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
Açık Öğretim Lisesinden aldığı tasdiknamenin aslı,
Kayıt ücretinin yatırıldığı gösteren banka dekontunun aslı,
Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).

6) Meslekî Açık Öğretim Lisesinden Tasdikname almış öğrenci:
T.C. Kimlik No Beyanı,
Son altı ay içinde ön cepheden çekilmiş ve 4,5x6 cm ebadında bir adet vesikalık renkli fotoğraf,
Kayıt ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontunun aslı,
Mesleki Açık Öğretim Lisesinden aldığı tasdikname belgesinin aslı,
Açık Öğretim Lisesine kaydının yapılmasını istediğine dair dilekçe,
Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra bilgisayardan alınacak yeni kayıt öğrenci raporu (Bu belge kayıt sırasında irtibat büroları tarafından hazırlanır ve öğrenci tarafından imzalanır).

Açık Lise Yeni Kayıt Tarihleri, 2016-2017 AÖL Kayıt Tarihleri Reviewed by Haberler4 on 15:40 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Yeni Haberler4 © 2014 - 2015
Designed by BloggersStand

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.