Top Ad unit 728 × 90

Ehliyet Sınavı 27 Ağustos'a Ertelendi

EHLİYET SINAVI NE ZAMAN?

16 Temmuz 2016 Cumartesi günü yapılması gereken fakat ülkemizde yaşanan darbe olayları nedeni ile ileri bir tarihte ertelenen ehliyet sınavının tarihi yeniden değişti. İlk olarak 23 Temmuz 206 Cumartesi günü olarak açıklanan ehliyet sınavı bir sonraki sınav tarihi olan 27 Ağustos'a ertelendi.. MTSK/3 sınavı bir sonraki MTSK/4 ile aynı tarihte yani 27 Ağustos 2016 tarihinde yapılacak...

15 Temmuz darbe girişimi nedeni ile 16 Temmzu tarihinde yapılması gereken MTSK ehliyet sınavı 23 Temmuz Cumartesi gününe ertelenmişti. Fakat ülkedeki yaşanan olaylar nedeni ile bu tarihte iptal edildi ve 27 Ağustos tarihinde yapılacak olan MTSK/4 sınavı ile aynı anda yapılacak...

İşte MEB'in yaptığı duyuru

Bakanlığımız Merkezi Sistem Sınav Yönergesi kapsamında 23 Temmuz 2016 tarihinde yapılması planlanan Motorlu Taşıt Sürücü Kursiyerleri Sınavı (MTSAS-3) ile 24 Temmuz 2016 tarihinde yapılması planlanan Açık Öğretim Lisesi ve Meslekî Açık Öğretim Lisesi Ek Sınavı FETÖ/PDY terör örgütü darbe kalkışması nedeniyle ileri bir tarihe ertelenmiştir.

Bu kapsamda; daha önce ertelendiği duyurulan MTSAS-3 sınavı, MTAS-4 sınavıyla birleştirilerek 27 Ağustos 2016 tarihinde saat 11.00´ de yapılacaktır. Açık Öğretim Lisesi ve Meslekî Açık Öğretim Lisesi Ek Sınavı’nın ise 21 Ağustos 2016 tarihinde yapılması kararlaştırılmıştır.

Ayrıca, üniversite sınavlarına girerek herhangi bir üniversiteyi kazanan açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi öğrencilerinin kayıt hakları mezuniyet durumlarına göre saklı kalacaktır. Konuyla ilgili Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı ile gerekli görüşmeler yapılmış, dolayısıyla öğrenciler herhangi bir mağduriyet yaşamayacaktır.
Ehliyet Sınavı 27 Ağustos'a Ertelendi Reviewed by Haberler4 on 16:21 Rating: 5

Hiç yorum yok:

All Rights Reserved by Yeni Haberler4 © 2014 - 2015
Designed by BloggersStand

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.